Bine ai venit !

        Buna ! Numele meu este Ioana , prietenii imi spun Ina ( de cand ma stiu ). Am 31 de ani, m-am nascut in Orasul Giurgiu si am crescut in Bucuresti, imi place foarte mult sa calatoresc , in special sa zbor cu avionul, ador sa povestesc despre tot ce am vizitat si despre oamenii pe care i-am intalnit pana acum. Pe acest Blog vei gasi o gramada de lucruri interesante despre aproape orice. 
        Motto-ul meu este : „Abia atunci cand am simtit ca sunt a nimanui am realizat cat de importanta sunt eu pentru mine si am invatat sa ma iubesc si sa ma pretuiesc” – Fluturi – Irina Binder.
IMG_1239
Lasă un răspuns

